Saturday, October 09, 2010

Litt av barndoms-sjel....

Barndomsminner gestalter seg av og til i ting. Ganske enkelt, i ting.
Jeg er jo uten sidestykkee, vokst opp i furutiden, og syns jo nå at det gikk over styr for min verdens beste mams.. Men, jeg husker noen av disse tingene, som prydet furua.. Som nærmest blir interiør-ikoner i min barndomshukommelse. Mams og jeg snakker mye sammen når vi først møtes i en landsdel, og mye sjel og hjerte står i fokus.. Så når ho kommer med disse ikonene til meg, så er det er det så utrolig verdifullt for meg!



Hele kjøkkenet fikk gjennomgå endring etter denne gaven, så mitt røde&rosa green gate er satt vekk, og BekkeBlom og blått-grønt er fremme igjen..  Jeg nyter synet..  Fatet underst og bollen øverst er hentet fra barndomshjemmet, mens det midterste vet jeg at min mams har kjøpt på Brukt- og Antikkmesse med tanke på meg..

Bildet er kjøpt på det årlige stor-loppiset her i Hokksund, og når jeg tenker på det, hadde jeg mams med som stilkonsulent på kjøpet... Så skjebnen gav det vei, og det er virkelig fullkomment sammen..

:)

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3