Monday, December 05, 2011

 

Julestemning…??

Det er ikke lettkjøpt om dagen, altså julestemning. Det meste annet er nokså lettkjøpt, hvis lommeboka bare henger med. Snø får jeg ikke kjøpt, og jeg må innrømme (litt hviskende..) at det hadde hjulpet med litt pudder utenfor. Så langt har vi hatt både kuldegrader, varmegrader og vindkast med smell i. Jeg er ikke den som vanligvis skriker høyest om snø, men jeg kunne faktisk til og med tenke meg en skitur sammen med gutta mine..(hjelp, hvem er jeg…??)

Ønskelister er skrevet, og gutta ønsker seg alt både fra den ene og den andre lekebutikken. Kajsa ønsker seg “jooosa dokkevogn!”, og hvis du kan holde på en hemmelighet; det får ho! Vi har baka pepperkaker, kakemenn og vi har forsøkt oss på et pepperkakehus med manglende suksess. Julaften skal feires i eget hjem i år, og jeg gleder meg storveis!!

Hvis noen lurer på hva jeg ønsker meg, så er det altså snø. Og ski;)

Bilder av gullunger som baker, og litt av den røde jula på kjøkkenet. Fluesopp er i vinden hos Bakkens som aldri før!

IMG_3756 IMG_3760 IMG_3763

IMG_3764 IMG_3767

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3