Monday, July 10, 2006

Så scrapping:




Det andre som opptar meg storstilt er scrapping, og nå har jeg holdt på i snart halvannet år. Jeg har funnet min kreative "hylle", og utfolder meg på scrappepulten så ofte jeg kan. Album blir lagd til Theodor, familien og diverse gaveprosjekter! Veldig gamle bilder, og veldig nye bilder. Så snakker vi om stil, og hva er det? Har jeg en stil? Det som du vil se går igjen hos meg er rett linjer og buer..ingen skjeve bilder, eller bokstaver i uryddighet *lol* Det gjenspeiler mitt eget behov for ryddighet i livet generellt. Men jeg elsker farger, og all pynten som følger med hobbyen, og boltrer meg med det. Det er ikke alltid bildene er perfekt, men må de være det?

1 comment:

  1. Å så flotte LOer. Digger den der "i farta" Har masse slike bilder av snuppa også. Har jo ikke mulighet til å ta bilder av de slik som en kunne da de var babyer. Men kos er det da, med aktive unger :D

    ReplyDelete

Alle ord teller<3