Tuesday, July 11, 2006

Jakten på det "dårlige" bildet?


Jeg leste en artikkel om disse bildene i Creating Keepsakes, om de bildene som bare blir sånn.. de blir ikke bra, men uskarpe og vanskelige å se på. Dette bildet er ikke det første bildet jeg har tatt som blir sånn "i farta", og jeg har brukt et sånn et før på en lo (se lengre ned..) Men jeg liker bildet her, fordi det sier noe om historien i bildet. En liten krabat som haster gjennom en stor vanndam.. han har ikke tid til å stoppe for å smile eller posere for meg. Han ser vannet plaske mens han går, og da går det jo ikke an å stoppe.. en toåring er sånn--->på farta hele tida. Så hvor jeg vil? Jeg vil si at det er ok å bruke sånne bilder..ja til og med gøy!! Men jeg syns også at bevegelsen i bildet må være en del av historien.. For et bilde, bra eller dårlig, kan si mer enn tusen ord :)

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3