Tuesday, September 09, 2008

Roligere tider i sikte?

Jeg er og blir en forferdelig blogger! Man får bare beklage mangelen på kontinuitet på bilder og oppdateringer her i gården, så mye!

Jobben har tatt mye tid, og ungene holder meg ellers i ånde. Svangerskapet er nå halvgått, og jeg må innrømme at det slettes ikke er en dans på roser. Akkurat når alt faller på plass på jobben, jeg mestrer og har oversikt: BANG! Bekkenløsning komplett. Utrolig smertefullt til tider, og veldig slitsomt. Resultatet er at jeg nå er 60% sykemeldt, bare halvveis til mål. Utrolig frustrerende, men jeg vet jo at det er riktig å gjøre. Nå må jeg bare få tiden til å gå.....

Vi har vært på ultralyd siden sist, og fikk sett på magerusket vårt. Morkaka lå på fremre vegg, så helt enkelt var det ikke verken med bilder eller å få avslørt kjønnet til lille oj... Men, i manko på tut-funn, så holder vi sammen med jordmor en knapp på at det er ei lita jente i magen....<3
Så jeg har handla jentetøy, og lilla vognbag.. Skulle det vise seg å være gutt...så har jeg hvertfall fått den simple gleden av å handle rosa *flir*. Det blir hyggelig med en lillesøster, hvis det viser seg å være riktig, men en bittelillebror er også velkommen.

Litt bilder av småtrolla mine.. Herlige unger! Sebastian går nå, etter masse øving! Theodor sykler uten støttehjul og er bare så utrolig stolt av seg selv, og med rette!!






6 comments:

  1. hey, så koselig å høre updates fra deg igjen.....og jommen meg ser det ut til at du har fått deg ny sveis jo.....
    herlige bilder av to herlige gutter, og gratulere utrolig mye med potensiell jente i vente....klem klem...

    ReplyDelete
  2. Så hyggelig at du oppdaterer, og gratulerer med kommende lillesøster.

    ReplyDelete
  3. Så morsomt å lese oppdateringer fra deg! :D Det hadde jo vært så artig med en liten jente lillesøster da.. Krysser fingre for at det blir det! :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:06 PM

    Så flink sykkel-Theo er, og se på han Bastian-sjarmisen da... De er så herlige begge to! Jeg gleder meg masse til tantebarn nummer tre jeg, enten om det blir gutt eller jente :D Men såklart, en jente hadde jo vært veldig koselig i guttegjengen vår da :)

    Kjipt med den bekkenløsningen, men det viktigste er tross alt å ta vare på kroppen din og da er det bedre å stoppe opp før det går så langt at alt blir bare smerter. Du er god og tro mot deg selv som innser at du er nødt til å trappe ned - selv om samvittigheten din helt sikkert sier at det er "feil"!!

    Mange gode klemmer til deg *klem*

    ReplyDelete
  5. Det med å oppdatere blog skjønner jeg virkelig.Er nemmlig ingen god blogger selv.

    Men nå vil jeg iallefall gratulere deg med en liten prinsesse i magen. Så koselig at dere venter en jente. Håper at det går bedre med bekkenet ditt og at det ikke blir altfor vondt å gå fremover.

    Ønskere deg en god helg!

    ReplyDelete
  6. Så koselig å høre fra deg igjen. GRATULERER så masse med en liten prinsesse i magen. Kjekt at det blir en jente da når dere har 2 gutter fra før.

    Ønsker deg en riktig god helg.

    ReplyDelete

Alle ord teller<3