Saturday, October 03, 2009

Livet skjer...

..og blogginen faller helt fra til tider! Sånn som nå.

Jeg syr en hel masse, og er sammen med familie og venner som jeg setter så utrolig stor pris på. Å flytte langt fra kjent og kjært kan være vanskelig på mange måter, og hjemlengsel blir man jo kjent med i mindre eller større grad. Hokksund blir mer og mer hjem for meg, og for oss, fordi vi stadig møter på nydelige mennesker som beriker oss, og som vi virkelig kan kalle venner! Jeg har kommet ut av det sosiale vakum, og trives utrolig godt med det. Venner er godt å ha!
Min nydelige lille prinsesse har nå rukket å bli 8 månender, og er solstråla vår! Ho erobrer større og større plass i våre hjerter, og i sine brødres hjerter. Det er lett å se, hvem som kommer til å holde regien i det Bakkenske hjem i fremtiden, med sitt tålmodige og blide vesen. Til og med nå, når tenner sprenger gommer og vi venter og venter på disse riskorna, klarer ho stort sett å være tålmodig, og har alltid små smil på lur... Herlige go'jenta vår!

Høsten er her for fullt, og varmt tøy har erstattet det lette tøyet fra sommeren for lengst. I dag tidlig våknet vi til snø, og to små gutter som var fyr og flamme. Pappaen strøyk avgårde på sykkeltur, mens mor klarte såvidt å fore seg selv og unger, før vi måtte ut. En gå/sykkeltur til butikken med tre små (hvorav en i vogn, selvsagt), var ikke mindre enn frisk mens snø blei til sludd og til regn.. Jaja, snøen trenger ikke komme riktig enda, selv om mine to små apekatter gjerne nok skulle sett det andreledes....

Apropos apekatter, apekatt-tøy... Jeg har solgt min første kjole, og også mine første bukser er lagd på bestilling! Det er herlig spennende, og flere prosjekter venter. Jeg håper at jeg ved å være mer liberal på bestillingsmottak, virkelig kan sy helt unike ting til helt unike barn og mødre! Det er virkelig gøy, gøy, gøy!!

Et par bilder av min kjære lille prinsesse, i anledning 8 måneder, kan jeg glede dere med:


4 comments:

  1. Nyyyydelig lita prinsesse! Og så gøy med design og produksjon av klær! Helt sikkert unødvendig å si, men: Kos deg!

    ReplyDelete
  2. Du skriver bestandig så fint du, koser meg når jeg leser det du skriver om familie og livet ellers!
    En koslig blogg!
    Ei nydelig prinsesse dere har i hus...syns hun ligner på begge brødrene sine!

    Nydleig plagg du syr...
    Ha en kjekke dag i Hokksund.

    Klem

    ReplyDelete
  3. Hei Elisabeth
    Så søt jenta di er og så stor hun har blitt. Godt å høre at du finner deg til rette i Hokksund.
    Klem fra nabokommunen.

    ReplyDelete
  4. For et herlig blogginnlegg Elisabeth, jeg er så glad på deres vegne! Det er godt å finne seg til rette og føle seg hjemme :) Jeg ser at prinsessa blir større og søtere for hver gang jeg ser henne! Hun er nydelig, og jeg ser at de kjekke storebrødrene hennes er gode mot henne :) Håper vi sees igjen snart! *klem*

    ReplyDelete

Alle ord teller<3