Thursday, October 08, 2009

Rein hobbyglede!

De siste to ukene har jeg sydd utrolig masse, så dette blogg-innlegget kan ansees som et reint skryteinnlegg. Skygg banen hvis ikke du gidder ;)


Denne buksen blei bestilt av en venninne, til hennes sønn. Lite vet jeg om han har tenkt å bli fisker, eller drive hvalfangst.....Buksen har hvertfall fanget to glade, og litt skjeløyde hvaler, og han har jo god til til å tenke på hva han skal bli.....:)

********************************************

Glade soler, til den glade jenta mi.... Elsker dette gule stoffet, som er kjøpt på Åhlens for mange år siden. Skulle noen ha noe liggende av dette, som de ikke vil ha.. Rop ut, jeg vil gjerne ha det!!
************************************



Fleecekjole til mor, i høstens hotteste farge: Lilla!! Hjerte foran og bak, knappepynt og ricracbånd! Theodor har tatt bildet, og dermed amputert sin mors hode. Men hodet er jo tross alt ikke nysydd, så da får det for anledningen være greit ;)
******************************


En hel bråte med ugler har slått seg til på denne heldrakten. Mamma til hvalgutten ønsket seg også en heldrakt med lang ribb på bein og armer. Den falt i god jord, og fløy med dem hjem til Vestfossen. Jeg tror de liker ugler der ;)
***************************************



Dette nydelige blå stoffet måtte bare bli hengslebukse!!
Og hvaler...Hvem liker ikke hvaler egentlig?
Litt skjeløyd, litt underbitt.. Minner litt om Hågensen, kanskje??
***************************


Kajsamora mi har fått fleecetunika, med matchende bukse. Denne flotte corden hadde jeg bittelitt igjen av fra den tiden Ellos solgte bredstripet cord.. Herlig kvalitet, og gjør seg virkelig som bukser. Fleecehjerter og pyntesøm på.. Godjenta mi er så vakker i disse fargene, syns jeg, og jeg ser at ugla som har landa på magen hennes er fullstendig bergtatt av det vakre lille vesenet ♥
*******************************



Hvem ville ikke være lykkelig i kjole?? Sebastian viser ordentlig kjoleglede, og snurrer seg rundt og rundt i glad dans. Kattene vifter med halen, og gleder seg med kjolegutten... Denne tar etterhvert turen til ei jente som allerede har fylt tre, og sikkert setter pris på to kjælne pusekatter selv om bursdagen hennes er forbi...:)

************************

Noe du kunne tenke deg?

Ta en tur til apekattbloggen min.

http://www.3smaapekatter.blogspot.com/.

5 comments:

  1. Så flink du er :) *løper inn på apekattbloggen*

    ReplyDelete
  2. En liten fugl fortalte meg at du sydde så jeg måtte jo ta en yur innom bloggen din. Så masse fint du lager :)

    ReplyDelete
  3. Her var det mye snadder ja. Du er kjempeflink!!

    Jeg har en utfordring i bloggen min foresten, om du vil bli med. :)

    ReplyDelete
  4. Så mye fint du lager! <3

    ReplyDelete
  5. Her var det masse lekkert men må si at jeg falt totalt for den lekre lilla kjolen du har sydd til deg selv ♥

    ReplyDelete

Alle ord teller<3