Saturday, February 20, 2010

God lørdag!!

Idag blir en bra lørdag, det er jeg sikker på ♥
Min kjære og jeg drar snart til Oslo, og etterlater hus og barn sammen med svogers! Vi fikk nemlig verdens beste julegave av Håkons bror og frue, gavekort på Klosteret i Oslo, deres leilighet til rådighet og overnatting, og barnevakt i eget hjem for tre små gullunger! Kajsamor er litt småpjusk med feber, så ho skal få være hos bestemor for å ha et fang helt for seg selv.. Jeg kjenner at det blir utrolig bra for mor og far, å bare være kjærester litt ♥.

Så i anledning husovertakelse, har vi rydda og ordna litt, sånn at det skal bli hyggelig å være her for dem som kommer og er så fantastiske mot oss! Dermed deler jeg litt sånn godstemningsbilder fra eget kjøkken, og viser litt de tingene som jeg elsker! Håper dere også får en god følelse, og gleder dere over helga!

Jeg er utrolig glad i norgesglass, og har mange. De er praktiske og dekorative! I bakgrunnen skimtes en bordskåner, kjøpt fra Lobelia..

Flere norgesglass, og lattekopper fra Green Gate.
Jeg liker så godt røde, og generelt litt fargerike detaljer..


Søtt sinkfat fra Lobelia, med Norgesglass, små grønne krukker fra Søstrene Grene
og nydelig hjertedame fra Willow tree.


God lørdag♥

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3