Thursday, March 11, 2010

Dette er jo ikke en interiørblogg....

... men alikevel poster jeg nok et innlegg som omhandler interiør. NIB har nemlig i disse dager en utfordring om å vise frem spiseplassen i heimen... Kjøkkenet er vel det eneste rommet her i huset, som jeg føler meg godt fornøyd med, selv om det er lite og vi er mange. Men, igjen så gjelder jo det for hele huset i forhold til gjengen som bor her... Men, er det hjerterom så er det vel husrom!?



Her er altså spiseplassen vår... Bord og stoler fra Ikea kjøpt ved innflytning. Nå har jeg stæsja for anledninga, med ny duk i min favorittgrønn-nyanse!! Speilfat, med verdens søteste eventyrfrosk, greengate fat med lys og blomster og stor lysestake fra KID. Green Gate tallerken, Søstrene Grene skål og Rosendal glass. På veggen henger klokke og hylle fra Lobelia. Bilde av mine søte små, pluss loppisfunn ved siden av der igjen.. Loppiskopper pynter hylla, sammen med krittavle og B fra Lobelia..
Nerdebilder følger::


Puten er forresten fra HM-home, og jeg syns den er utrolig artig..

Nærbilde å bli glad av ♥
Du tror vel på eventyret nå??

1 comment:

  1. Hei, det var eit vårleg bord du hadde, fin duk og så frosken da den var kul.

    ReplyDelete

Alle ord teller<3