Sunday, May 16, 2010

Fra Landcharm!

Jeg begynner ut med bilder av verdens fineste blomst, (hvertfall akkurat nå...) Ranukler. Når de står i muggen fra Green Gate, blir mor glad..
Husker dere jeg snakket om stuebordet som forsvant på en kveld, og løsningen som ingen egentlig var helt imponert over.. Vel, etter mye leiting og tenking bestilte jeg krakk fra Landcharm.
Den kom for noen uker siden, og endelig tuster jeg meg til å vise bildene...:





Akkurat som tenkt, helt perfekt!

Litt mer ranukler?
Fine kontraster?

3 comments:

  1. Så masse fint du viser frem Elisabeth!

    Lenge siden sist.. Hyggelig å lese om hverdagen din!

    Klem fra aggin ;)

    ReplyDelete
  2. Så fint:)
    Likte krakken, men jeg likte også godt den "boksen" som du har pledd og blader i. Hvor har du kjøpt den?

    ReplyDelete
  3. Takk for kjapt svar!! Ikea er supert ja!

    Ha en flott 17 mai dere også!

    ReplyDelete

Alle ord teller<3