Wednesday, September 08, 2010

Inspirasjon!!

En liten bloggrunde i går kveld, gjorde meg umiddelbart inspirert til å prøve på noe jeg har hatt lyst til å gjøre lenge... Ta en tur til Chatrine, slik jeg gjorde, og se selv ;) Jeg syr jo masse barneklær, så dette var jo bare moro!!

Her er min ugle:



Ellers har jeg lyst til å vise dere bordet jeg ærlig og redlig reddet ut av svigers-heimen tidlig denne sommeren. Det har flyttet inn, og pryder det som var en litt tom og kjedelig plass i stua vår.


Putene under er hjemmesydd, og det nydelige sinkhuset kjøpte jeg på Olsens Hage i Lyngdal i juli.
Helt nydelig med masse stearinlys i, men også veldig morsomt å leke med for to gutter som digger lego.



Vi skriver høst for full fres, og jeg kjenner det er litt godt. Sommeren har vært helt fantastisk deilig, med lune kvelder og mye godtid sammer med venner og kjære. Denne høsten går jeg tilbake til skolebenken, hvertfall noen dager. Jeg skal til på litt etterutdanning innen Kunst, Kultur og Kreativitet (Reggio Emilia-inspirert) på HiT (Notodden). Det blir kjempespennende, og ikke minst TRAVELT! Så jeg syr og gjør litt hobby nå før det hele setter i gang, og prøver å fylle skuffene til ungene med tøy mens jeg har tid.
Bastian har fått tre bukser og fire gensere, Kajsa har fått to kjoler og to bukser..
Mer er under produksjon, så dere får nøye dere med et bilde av elefantsettet til den mellomste apekatten min!

Deilig chenillebukser og stretchjersey genser. Alt fra Stoff og Stil.
Like elefanter leker best, eller hva ;)

2 comments:

  1. Så gøy!
    Din ugle ble også kjempefin!
    :))))

    Klem, klem
    Chatrine:)

    ReplyDelete
  2. Så morro da, så du blogger du også :)

    Krydderhylla gleder seg masse til å komme til deg også*ler*

    Han gleder seg villt:)

    *knis*

    ReplyDelete

Alle ord teller<3