Wednesday, February 02, 2011

 

2åring, og

god-nytt!!

IMG_1500

Mi aller nydeligste Kajsamor fyller to år idag. Om et par timer er det nøyaktig 2 år siden ho så dagens lys! Av en eller annen grunn er jeg alltid overrasket over hvor fort tiden går, og idag er visst intet unntak!! Dagen blei feiret på søndag, sammen med onkel og tante sin bursdag. Men, en gave på morgenkvisten som inneholdt litt tøy og Nike-cherox i rosa glam stil, slo alikevel godt an!

I barnehagen blei vi møtt med flagg, og bursdagsbarnet blei også feiret med sang, krone og is! Vel hjemme hadde pappa og bestemor ordnet kake, som blei toppet med is igjen.. Ingen dårlig dag!!

Nå ligger prinsessa så søtt og sover i senga si. Det tar på å bli to år!

IMG_1545 

Jeg har jo litt mer å melde, og det er at VI HAR KJØPT HUS!! Vi bor nå i tomannsbolig, og gleder oss stort til enebolig!! Det er litt vanskelig å fatte at det er tilfellet, og at vi skal flytte i mai, men det siger kanskje inn etterhvert! Hihi.. Det er jo litt fint også, at det er nabohuset her, sånn at flytteprosessen ikke krever flyttebil, hehe.

Så nå drømmer jeg om innredning og maling av tregulv.. Jeg gleder meg til å ta fatt på en ny del av livet; som huseier!

1 comment:

  1. Gratulerer med 2-åringen og med huskjøp, begge deler høres kjempe kjekt ut på hver sin måte =D

    ReplyDelete

Alle ord teller<3