Saturday, February 05, 2011

Ordning og reda!

IMG_1566 IMG_1567

Som nevnt, bare for litt siden faktisk, så pågår rydding, og bare idag har jeg fått unnagjort litt. Kontoret skal bli til et rom som inspirerer huskjøpere til å forestille seg sitt eget kreative arbeidsrom! Jeg håper den rette kjøperen gleder seg over fargene og de fine løsningene.. Jeg er ikke reint lite beskjeden, når jeg sier at jeg selv elsker synet av dette!!

Norgesglass, som er en vinner hos meg, kan brukes til ALT! Dymo, som jeg bruker mye til scrapping, men som kan brukes til så mangt! Gamle bokser fra barndomshjemmet og en fin retro krydderhylle kjøpt fra en medblogger;) Det hele er suplert med IKEA oppbevaring og hyller! Det kan ikke bli bedre, spør du meg;)

Resten av kontoret unnlater jeg i skrivende stund å vise til noen. Men, det kommer, når ryddinga går sin gang, og nok en IKEA tur er unnagjort! Til sist har jeg kanskje ikke lyst å flytte ut av kontoret….

IMG_1564

2 comments:

  1. Heihei!

    Så koselig at du var innom bloggen min! :)

    Ja, norgesglass er genialt. De er fine og i tillegg så er det så bra å se hva man har i dem. De kan brukes til alt. Nå hermetiserer jo ikke folk maten sin selv lengre, men det er jo så mange andre bruksområder. Fint med knapper og bånd og sånn inni, som du viser. Jeg er så glad i farger, så sånne bilder blir jeg glad av!

    God søndag!

    Hilsen Solrosa

    ReplyDelete
  2. Det er noe med det der, når man skal flytte fra en bolig får man ny inspirasjon til å fikse og ordne de tingene man lenge har tenkt man skulle prøve ut. Og det blir så ryddig og fint, og så angrer man litt på at man ikke gjorde det før :) Gleder meg til å se bildene, jeg er helt sikker på at de blir råbra og at mange fristes til å komme på visning hos dere!! *tvitvi*

    ReplyDelete

Alle ord teller<3