Thursday, July 07, 2011

 

weeee…home!!

Jeg har nemlig to, ett her i Hokksund og selveste Lyngdal, som er hjembyen min.

I morra bærer det nedover med hele bøtteballetten, og jeg gleder meg supermasse til å treffe fineste menneskene igjen<3

Dagen idag er brukt på superplussfint kaffebesøk, sying av to sommerbukser til Kajsamor og pakking.

Buksene vil jeg vise dere:

IMG_2582 IMG_2581

Morsomme ting skjer av og til under klipp, spesielt  når man ikke bruker mønster. Dagens to bukser er et resultat av hvordan man fikser opp i det, sånn at det alikvel blir bukser til den ikke akkurat bukseløse prinsessa. Ho har nok, så krisa ville vel ikke vært helt tilstede. Men, litt stolthet ligger det i fullføringa, og det vil jeg si: Det er unike bukser:) Den første er av brun cord, mønstret bomullstoff og ribb fra stoff og stil.. Pyntet med bånd og knapper, og jeg syns den blei tøff.

IMG_2588 IMG_2590

Den andre er en skikkelig sukkertøy-bukse i fargene.. Jeg har enten lyst på tivoli eller snop, litt usikker.. Men festlig blei den jo.. Glade bomullstoffer fra stoff og stil, of course..

Mulig det blir litt bloggings underveis, av ultimate kos og sommer-bilder.

Happy ferie:

IMG_2545

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3