Wednesday, September 19, 2007

Nervepirrende budtider!

Ja, vi kommer vel ikke utenom å tape noen budrunder før vi endelig får et hus vi ønsker oss. Første budkrigen var på en stor og fin enebolig nede i Hokksund, med utleiedel (kanskje fremtidig familiebarnehage drevet av meg...) Flott hus, uten behov for mye arbeid før innflytting. Hadde passet perfekt! Men, det var bare å innse at vi var tapende part i budrunden, og huset gikk til det andre unge paret. Vi lekte i litt feil liga, rett og slett, men er nok litt skuffet fordi om. Jeg sitter nå og trøster meg en litt sjokolade og en kopp kaffe... Det kommer flere budrunder, vær du sikker!
******************

Nå har jeg funnet frem symaskinen (til jane....) igjen, og koste meg i går med å lage en Mei Tai til en venninne i Lyngdal. Mønsterstoffet kommer fra Panduro og corden kommer fra Stoff og Stil. Den er uten sovehette, men jeg tror denne bæreren er en mer praktisk bærer, og dermed kan klare seg uten ;) Håper du vil like den, snuppa mi! Jeg må snart betale kilometer på denne symaskinen *lol*
********

Igår fikk vi nytt salongbord, og spisestuemøbler på plass i stua, og det var godt! Kjempefornøyd med å nå ha en flott stue. For dere som kjenner meg, så tror jeg det oser ELISABETH av dette *lol* Pics::

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3