Thursday, September 06, 2007

:::::Scrappeting og tang....:::::

Denne siden er lagd til scrappekrigen, der oppgaven var å ikke bruke mønsterark, men minst tre farger kartong. Til min store forundring gikk det rimelig greit,og jeg fikk til og med brukt fancypants stemplene mine. Det var en gøy side å lage, og den skal stå i Theodors album :)
Siden fikk flest stemmer, men dessverre gikk min kjære venn Jane ut, selv om siden ho hadde med var veldig fin.
***************

Alle disse sidene er lagd til Diva konkurransen på Scrapping.no, og er lagd etter oppgavetekster, skisse og scraplift. Jeg kom inn som nummer to, etter Ruby. Gratulerer med seieren til Ruby, en fantastisk flink scrappedame!

**********

*************

***********

************


2 comments:

  1. Gosj så mye lekkert det var her siden sist! Du rocker altså!

    ReplyDelete
  2. Kjempe fine Lo'er. De virker så gjennomførte, ble skikkelig inspirert. Tusen takk for titten.

    ReplyDelete

Alle ord teller<3