Monday, January 28, 2008

Har visst blitt utfordret::

Jeg ser at jeg har blitt utfordret av Elisabeth/catalina. Jeg får vel gå i gang, med å fortelle syv ting om meg selv. Egentlig skal jeg gi den videre også, men jeg ser at den har vært på vei rundt. Føler du for å ta den, ja, så er du herved utfordret::

**Jeg kan ikke se grøssere--->jeg er en pyse.
**Da jeg var "ung" leste jeg Stephen King, og var overbevist om at jeg kom til å bli grønnsak av det.
**Da jeg var barn, satt jeg inne og leste Frøken Detektiv, mens vennene mine var ute og lekte.
**Jeg har en tendens til å få det som jeg vil.
**Jeg har litt hjemlengsel her jeg sitter i Hokksund (bombe)--
**Jeg er helt avhengig av lypsyl.
**Jeg elsker å shoppe..(også en bombe...)

*****************************************************


Jeg har også fått denne av Salte: You make my day-award! Tusen hjertelig takk for det, Linda. Jeg kunne godt gi den tilbake til deg, siden jeg finner deg i din tur like inspirerende! Så, flere som godt fortjener den er: Catalina, Jane, Stempelgal, Callista, Mon9ca, anne og Maya.. For å nevne noen. Jeg finner meg inspirert av så mange, alt ettersom hvilket humør og modus jeg befinner meg i. Dere alle: You make my day;)

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3