Thursday, January 31, 2008

Mens vi venter på avstemming i krigen::

Da har jeg sendt avgårde mitt bidrag til runde fire i krigen, på Scrapping.no, men mens vi venter kan dere jo se på den jeg laget mens jeg ventet på inspirasjon til den vanskelige oppgaven (bom-sider er alltid vanskelige, syns jeg..)

Sebastian blir snart ti måneder, og er veldig sosial og god for tiden. Han gliser og myser med øynene, og matcher Kurt Nilsen på sjarm. Han klapper, viser hvor stor han er, lager smaskelyder, peker og vinker hadet.. Han "sier" lsss-lys, og ave-hadet.. Biler går under "prrrr", og masse spytt som flyr rundt *lol* Han er en ordentlig godgutt, rett og slett! Utforsker omgivelsene sine masse nå, og reiser seg opp på kne når det er noe i høyden han vil se på.. Tenk at han blir et år om et par måneder, den lille knøtten <3

2 comments:

  1. Så skjønn LO, fine farger du har brukt og flott oppsett! Du lager masse lekkert, takk for inspirasjon! :)

    ReplyDelete
  2. Lekker lekker lekker - er ikke annet å si. Du er scrappehelten #1 altså!!!

    Ha en fin søndag *klem*

    ReplyDelete

Alle ord teller<3