Friday, July 11, 2008

Endelig ferie!!

Da kan jeg med lykke melde om at jeg fra idag av har ferie, i 3 herlige uker. Jeg har også ei ferieuke i august, og det trengs virkelig. Jobben har kosta meg dyrt energimessig denne ny-gravid-tiden, og denne fredagskvelden kjenner jeg virkelig hvor lite innbydende man blir som menneske når man er så sliten. Men, disse ukene, sammen med mann og barn, gjør nok susen for en sliten Elisabeth.

Søndag vender vi nesen "hjemover". Det er nesten rart for meg å si hjem om sørlandet, siden jeg går 110% opp i livet mitt her. Jeg kjenner hjemlengselen veldig, og gleder meg utrolig til å møte venner og familie igjen. Vi har bare vært nedover ei gang dette halvåret, så jeg håper det er noen der nede som gleder seg til å treffe meg også :) Mest av alt gleder jeg meg til å slappe av sammen med mennesker jeg er så glad i. Jeg har selvfølgelig bestilt strålende sol, deilig og varmt jordbær og bade-vær *hihi*

God sommer!

2 comments:

  1. Det skal bli deilig for deg med litt ferie nå, regner med du klarer å koble totalt ut når du endelig kommer en tur hjem! Også gleder jeg meg til å se dere alle fire igjen i slutten av juli - og gi den kommende trebarnsmoren en god klem :)

    PS: Jeg har forresten en award til deg i bloggen min :D

    ReplyDelete
  2. GRAUTLERER som ny-gravid. Det har gått meg "hus forbi". Hils så mye til mannen og gratuler han også!

    ReplyDelete

Alle ord teller<3