Saturday, August 02, 2008

Snart jobb igjen!

Tre ukers ferie er nå på siste verset. En ukes jobbing står for tur, før jeg skal ha siste ferieuka mi andre uka i august. Jeg er overhodet ikke klar for jobb igjen allerede. Jeg går rundt i en evig tilstand av trøtthet, og føler meg konstant på grensen av meg selv. Det gjør meg en smule deprimert: Jeg er vant til å ha overskudd, jeg er vant til å ha tiltak, og jeg er _ikke_ vant til å sitte i sofaen som et måpende dovendyr, over serier som jeg vanligvis ikke bryr meg det spøtt om å se!! Skrekk og gru, hvem er dette mennesket...? Jeg håper det finnes bedring der ute et sted!

Hvertfall..når sytinga tar slutt: Vi har hatt en fin ferie. Sørlandsturen gav oss mye, om ikke så mye hvile. Vi har fartet rundt for å treffe masse mennesker vi har savnet, overnattet fire forskjellige steder og kjørt mye. Vi var nok mer slitne når vi kom hjem, enn det vi hadde tenkt vi skulle bli. Men, det er jo verdt det, selv om vi neste år kommer til å ta en uke i Lyngdal fremfor å farte hit og dit. Litt nedtur å komme hjem, og ikke ha noen å dra til (sånn for min egen del.) Stillheten blir så total, og jeg blir et steg nærmere grensen av meg selv. Jeg har en stor familie, som jeg liker så inderlig godt, og det føles leit og meningsløst og ikke være der "hjemme.." Savnet blir så mye mer merkbart når vi nettopp har vært der..

Halvannen uke har vi hatt her hjemme nå også. Mye varmt vær, bading på verandane, bilbytte, grilling osv. Deilige, men litt tiltaksløse dager. Jeg er ikke flink til å være tiltaksløs, det føles meningsløst. Jeg trenger ferie *lol*. Uansett, jeg vurderer å bestille en togbillett til ett eller annet sted. Helt alene, for å besøke en venninne eller to....Hadde vært godt for sjela.


*****

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3