Friday, October 31, 2008

Et møte med lillesøster...

Denne gangen har vi på mange måter bestemt oss for å "fleske" til... eller kanskje det er bare jeg som har bestemt det *hihi*. Hvertfall.... Siden vi nå venter en overraskelse i form av en lillesøster fråtser mor i rosa babyutstyr.. ny drømmevogn, akkurat DEN vinterposen, akkurat DEN stelleveske osv.. You get the picture. Vi sparer ikke på dilldalleriet, denne ganga..

Så en del av det å fleske til har vært å komme seg til 3d-ultralyd. Vi har tenkt på det begge gangene tidligere, men aldri tusta oss til det. Denne ganga var det liten tvil om vi ønsket inderlig en sånn opplevelse. Theodor var med oss da vi kjørte innover til Ultralydklinikken i Sandvika, og vi var spente alle sammen.. Theo skjønte ikke helt hvordan det hele skulle gå til, men en forenklet forklaring med filmkamera som ser gjennom magen og litt sånn, så var han med på idèen.

Vi har jo to ganger sett, via vanlig ul, at det etter all sannsynlighet er ei jente, men denne ganga var tvilen overhodet ikke tilstede! Til og med Theo fikk konstantere at denne babyen hadde jentetiss, akkurat som mamma *lol*.... Snuppa ligger dobbelt, og tærne brukes til å klø seg i panna med, og ti fingre svirrer rundt der igjen.. En hånd på øret, og en hånd over hodet og litt rundt forbi.. Jeg pøser på med bilder, jeg, så får dere se på lille skjønne jenta vår selv..


3 comments:

  1. Det er heilt fantastisk korleis ein kan sjå det vesle vesenet på 3D-ul. Heilt nydeleg! Og eg skjønar godt at de fleskar til i råååååsa når de har sjangsen til det. Vogna er jo ganske enkelt genial, og alt tilbehøret var kjempefint. Nyt dagane med veslesøster i magen :)

    ReplyDelete
  2. oj, du verden jeg ser nok for meg enda en liten herlig skatt med "tinntallerken-øyner", slik som brødrene sine......herlig ... takk for titten på alt, og du, jeg håper du og dine får en herlig dag videre...klem

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:34 PM

    Åhhh, skjønne prinsessa....... Jeg gleder meg massemasse til å hilse på henne da hun kommer! :D

    ReplyDelete

Alle ord teller<3