Sunday, October 26, 2008

Lo'er..

Jeg scrapper litt i ny og ne, selv om jeg stort sett ikke har den helt store ånden over meg. Det går stort sett i babytanker for tiden, så jeg finner liksom ikke helt giret. Men, jeg var nylig på treff i Kongsberg, og det blei et par sider. Denne med Sebastian blei lagd der, litt sånn på tampen. Bildet er utrolig vakkert, syns jeg... Som ungen, selvsagt :)
****************************************************



Disse to er er også relativt ferske. Bilder på begge stammer fra samme "event", men skal inn i hver sitt album. Inspirasjonen er hentet fra ulike steder, og dermed ulikt resultat. Den øverste er inspirert av Kine, og den nederste fra Mo9ca. Stor takk til to dyktige scrappere!!


3 comments:

  1. Nyydelige sider begge to Elisabeth!!

    ReplyDelete
  2. hey, koselig å se noe nytt fra denne kanten igjen......alltid koselig!

    håper du og alle dine får en herlig dag i dag og at vi snart-snart-snart får sjansen til å treffes igjen...magehuset ditt må vel begynne å bli ganske stort?...og håper formen din holder seg bra videre...klem

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:56 AM

    Så utrolig godt å se noen scrapperier fra din kant igjen, Elisabeth!! Jeg har ikke tid til å scrappe selv om dagen, men surfer og surfer rundt etter inspirasjon. Jeg har virkelig savnet å se på dine vakre sider, de er en fryd for øyet å se på og gir meg masse påfyll og gode ideer til hva jeg kan prøve på selv. Guttene på disse bildene er jo også bare helskjønne :)

    ReplyDelete

Alle ord teller<3