Friday, October 31, 2008

Skryte av vogna da...

Jeg får vise frem vogna, med stæsjet oppi, sånn som jeg skryter.. For dere som ikke kjenner typen, så kan altså det som du ser er rosa her, byttes med trekk i andre farger. Jeg har også et oransj trekk som passer stelleveska ypperlig!! Her har jeg brun Voksi Urban oppi, som blir deilig for lillesøster i kulda! En barselvenninne er også igang med å sy trekk i råååååsa til en klassisk voksipose.. Den blir så fin, og jeg gleder meg til å ta alt dette i bruk!!




3 comments:

  1. Råflott vogn da, ROSA. Utrolig herlig, blir rent babysyk selv her jeg sitter.

    Har foresten tagget deg i bloggen min, håper du tar utfrodringen.

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:35 PM

    Så stilig vogn! Klart dere må fleske til med litt rosa nå som dere har sjansen :)

    ReplyDelete
  3. Å nå er det sjokk rosa trekket straks ferdig :) Den som venter på noe godt o.s.v., hihi.

    ReplyDelete

Alle ord teller<3