Wednesday, November 26, 2008

Det er den tiden, igjen...


Plutselig er den her igjen. Den forventningsfylte ventetiden! Et lite melisdryss ligger over morgenlandskapet, det spraker i peisen og mor har begynt å pynte litt til jul mens Peter Jõbacks fløyelsmyke stemme strømmer ut i rommene. Mor gleder seg til jul, ingen tvil! Så deilig å ha flere ting å glede seg til, flere steder å kanalisere den rastløse ventingen.. En prinsesse sparker der inne i magen, og gir mor lengsel etter babylukt og ammekos. Men før det, skal julen ordentlig i hus og sette seg i oss alle. Vi skal lage julegaver til heldige besteforeldre, vi skal drikke gløgg og vi skal tenne lys... Så fint det skal bli, vi skal fylle ventetiden med så mye lys og varme!

4 comments:

  1. Kom i virkelig julestemmning av dine varme ord, jul er en fatastisk tid på året. Selv har jeg det litt for travelt akkurat nå til å glde meg over det, men håper på julekos om ca 1 ukes tid, da skal jeg ha litt mer tid til slikt.

    ReplyDelete
  2. Så nydelig du pynter til advent!! Her gav du meg virkelig inspirasjon til å begynne julepyntingen her hjemme også!

    Ha en herlig dag videre!
    *klem*

    ReplyDelete
  3. Nydelig adventspynt, virkelig lekker.
    Skjønner jeg må gjøre noe mer med mitt enslige lilla kubbelys ;-) Ventetiden er jo nesten den beste tiden, kos deg.

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:23 AM

    Har du pynta til advent allerede, så koselig det blir!! Det var et skikkelig lekkert fat du hadde satt sammen :D Jeg har litt blandede følelser til julen i år, men vi må jo bare gjennom det. Neste år har vi vel forhåpentligvis funnet en god rutine på ting... Hils dine kjære! *klem*

    ReplyDelete

Alle ord teller<3