Wednesday, December 24, 2008

Grise-store julaften!

Theodor har gledet seg sånn til denne dagen, og har hatt nedtelling lenge. I går var lillejulaften, og naturligvis kommer storejuleaften etter det...Grise-store julaften til og med! Før han krøyp til køys i går, la han frem en pepperkake og litt julebrus til nissen, i håp om at smågaver skulle finne veien under treet over natta! Jaggu hadde ikke nissen vært her, spist pepperkake, drukket brus og satt igjen tre små gaver under treet. Theodor skamfrydet seg da han endelig stod foran treet i sjutiden, og konstanterte det gledelige faktum. Så lego blei åpnet og bygd med en gang, Sebastian fikk en liten bil...og til og med JEG fikk en gave: Ny telefon, Nokia 5000. Vi har tydeligvis vært veldig snille :)

Så nå har vi litt rolig tid etter grøt, før det igjen braker løs med julegudstjeneste, julemiddag og JULEGAVER! Mon tro, om vi har vært så snille at nissen tar seg nok en tur???????

God jul, kjære venner!

3 comments:

  1. God jul til deg og dine....håper dere hadde en fin julefeiring og at dere nyter en rolig romjul.

    ReplyDelete
  2. Her var det jammen meg lenge siden jeg har vært. Ville bare innom for å ønske deg og dine et riktig GODT NYTTÅR

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:17 PM

    Hehe, jeg må le av Theodors tankespinn, og du skriver det ned på en morsom måte også :) Det var veldig koselig å få være litt sammen med dere i jula i år også, de søte små koste seg stort sammen!

    Nå er endelig 2009 kommet, og nå har dere vel begynt nedtellingen for fullt tenker jeg?! Vi gleder oss vi også! Ønsker dere et godt nytt år, alle 4+1!

    ReplyDelete

Alle ord teller<3