Wednesday, March 31, 2010

Full brakke!

Livet på 116 kvm kan være en utfordring. Uansett hva du gjør, så er det liksom fullt. Det har vært sysla og pusla med den siste måneden, for å få stue og kjøkken funksjonelt, levende og koselig!  Kjøkkenkroken har blitt redusert, så der er kun spiseplass til de tre små apekattene, og spisestua er oppdatert til en spiseplass som blir brukt på det jevne til middag og fellesfrokoster på late dager. Vi perler, tegner og har påskeverksted, og jeg sier meg utrolig fornøyd med endringene.. Snuing av tv og sofa, har også gitt luft i stua, og apekattene har nå reell gulvplass og leke på!

Et ledd i mors plan, har vært å bytte teppe under spisestua, og jeg har hatt lyst på nytt lenge. Til vår bruk, trengte vi selvsagt et plastteppe fra House Doctor... Bestilt fra nettpynt *hurra*.

Og siden jeg blei så fornøyd med teppet, de fine små lysbrettene, Rice-vasen og Blafrepapiret som nå er plassert rundt i heimen, ignorerer jeg bare at det sludder ute og smiler lunt med kaffekoppen i hånda.

God påske!

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3