Wednesday, January 05, 2011

 

HJERTEROM-

FAVORITTER:

IMG_1238

BILDER

Jeg syns det er morsomt å pryde vegger og hyller med bilder. Små endringer gjør utslag, og kanskje et bilde gjør at nye puter må sys. Spennende!! Jeg er glad i å ta bilder, og har mange fine bilder av mine tre skjønne små. Det er stort sett disse som henger på veggen. Her på peishylla ser du B-for bakken, en hjemmelagd akvarelltegning som passer for Hjerterommet, lysestaker fra Ellos og en lilla rice-vase.

IMG_1237

HJEMMESØM

Jeg elsker å sy, og Kajsas skuffer er fyllt med kjoler og myke lekeplagg. Litt har jeg sydd og solgt fra Tre små apekatter, og mye har også havnet i gaver til skjønne tantebarn. Nå er min egen Epla-butikk under konstruksjon, og i løpet av våren håper jeg å fylle opp med et lite utvalg tøy. Åpning blir annonsert! I mellomtiden blir Apekatt-bloggen oppdatert sånn noenlunde..

Bildet her viser min skjønne prinsesse i jersey-genser med Koeshi-dukker på. Raglan-erm, trompet-erm og ekstra-rynk i halslinningen.

Ta forresten en kikk i Apekatt-bloggen;)

 

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3