Sunday, March 06, 2011

Kort om kjøkken:

IMG_1582

Jeg er egentlig godt fornøyd med kjøkkenet vårt, og jeg har vel vist det ved en tidligere anledning også. Sittekroken har jeg pusla mye med, siden et stor sittegruppe ikke akkurat gir danseplass på kjøkkenet vårt.

Derfor landa vi til slutt på et lite bord, med to uttrekkbare klaffer, en benk og en krakk. Det er en ypperlig frokostkrok for tre små apekatter… Og sitter jeg selv her med en kopp kaffe ser jeg rett opp på huset vi skal flytte inn i….:)

IMG_0799 IMG_1017

Hva som pryder kjøkkenbenken varierer litt, men blått/turkis og rødt er viktige farger. GreenGate i forskjellige design er det regjerende og det hele toppes med blomster!

Kjøkkenet er morsomt å stæsje og dille med;)

Kort om kjøkken!

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3