Monday, March 21, 2011

 

Vårglede!!

IMG_1646

Vårens absolutt fineste blomster er helt klart disse: Ranukler! De gjør meg kjempeglade, og pynter virkelig opp i hjemmet. Sammen med det turkise og grønne gjør de virkelig en varm kontrast.

IMG_1653 IMG_1648

 

Tenkte jeg skulle vise et virkelig nyinnkjøp.. Jeg har tenkt og fundert voldsomt påIMG_1652 spisestua jeg ønsker meg når vi flytter, og fikk kjapt solgt den gamle. Jeg er utålmodig når jeg har bestemt meg for noe, for å si det sånn. Det nye spisestuebordet er foreløpig ikke plass til, så enn så lenge er kjøkkenbordet spisestua vår.. bla, bla..altså:

Jeg har kjøpt Eames-stoler!! Hurra *hopp-opp-og-ned*  3 stykker står nå i stua mi;)

Lekre, eller hva?

3 comments:

  1. kjempefine ranukler- også kan man jo få de i så mange lekre farger!

    fin start på uka til deg!
    klem ellemell

    ReplyDelete
  2. Lekkert, lekkert, alt i hop! Nydelig farge på blomstene :-) Hva slags bord endte dere opp med å kjøpe? Ønsker meg et annet spisebord jeg også, men vi får prøve å slite litt på bordet vi overtok av de forrige huseierne først... Gleder meg til å se hvordan dere får det i det nye huset!

    ReplyDelete
  3. Lekkert lekkert, alt i hop - grattis med råstilige stoler :D Nydelige farger på blomstene!

    Hvilket bord endte dere opp med å kjøpe? Ønsker meg nytt spisestuebord jeg også, men vi får heller slite litt på det vi fikk fra de forrige huseierne...

    Gleder meg til å se hvordan dere får det i huset, det kommer til å bli kjempefint!!

    ReplyDelete

Alle ord teller<3