Saturday, April 09, 2011

 

Virkelig VÅR!!

Et sikkert vårtegn er loppemarked. Jeg får stort sett bare pakka meg avgårde på et hvert år, og det er loppisen i Hokksund-hallen.

Dessverre har jeg liten konkurranse-ånd, og heller ikke snar nok til å få de virkelige skattene. Det får så være, jeg er alikevel godt fornøyd.

En grønn stålampe blei min.. littegrann vindskjeiv, og slitt på foten, men akksann: Vi kaller det sjel, eller hva;)

Litt småting utenom, oransje skåler som matcher lenestolen vår, fine gamle rammer som skal danne et fint collage på en eller annen vegg i ny bolig og muffinsformer i tinn som er fine til telys.

IMG_1840

IMG_1843

Dagen fortsetter med barnebursdag for Sebastian som blei fire denne uka.. En spent gutt ablegøyer før gjestene kommer……:

 

Et par timer i full fart på terrassen, med pølser, godteri og gelè.. og GLADE barn i varm vårsol. Det er jo intet mindre enn fantastisk!

Etter endt økt var det bare å få sanda av stuegulvet og gelèen av stolene.. Ro og harmoni er gjenopprettet, og mor kan ta et glass rødvin i ryddig heim.. Helt aleine. BLISS!

IMG_1848

Hjerterom-hjemmet er preget av sterke og fine farger om dagen… Årstiden setter sitt preg, antar jeg… Farger og lys gir energi, så nå skal jeg bare sitte her og suge det til meg!

Fortsatt god helg!

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3