Friday, April 01, 2011


Påskeklar?

Ja, det kan sannelig se sånn ut når jeg ser på hjemmet i disse dager! Jeg liker farger, og har lyst til å gjøre friske og modige fargevalg! På Finn.no kom jeg over en gul-oransj Ikea-stol. Vi hadde bestemt oss for en Karlstad svingstol, og tok valget helt ut ved å kjøpe denne… Den kommer til å passe bedre i sitt nye miljø, som vi overtar om en måned akkurat.. Det klør etter husovertakelse, for å si det mildt!
IMG_1666

Sebastian insisterte på å få sitte i stolen mens bildet blei tatt, så sånn blei det.. Når jeg ser på mitt forrige innlegg tror jeg rett og slett ranuklene må ha inspirert meg til å velge denne stolen;)

Så da følger vi på, med påskeklare detaljer..



IMG_1668 IMG_1664
IMG_1665 
Min hjemmelagde pute har påbrodert: “Slapp av!”.. Siden det er helg, så kan du jo kanskje gjøre nettopp det?

God helg!

1 comment:

  1. Sender deg et orange slengkyss! Så nydelige bilder <3 Som du, Betta mi!
    Nyt "vårsleppet"
    og alle spirer.

    ReplyDelete

Alle ord teller<3