Wednesday, May 11, 2011

 

Kort

oppsummert:

IMG_1935 IMG_1937IMG_1936

 Jeg har vært mye i finn(.no)land den siste tiden, og to av tre bilder er rimelig greit oppsummert.. Vi har kjørt til Oslo for to Luxo-lamper, min kjære har tatt nok en oslo tur for Eames-stolene… og ja, jeg har vel fått i hus et par andre ting også som er innhentet fra oslo-by’n… Min kjære har kjørt, med himlende øyne og dratt i hus alt det gærne husfruen har ønsket seg. Snakk om mann! Kan ikke annet enn å like det, vel;) I kveld er han på Ikea, med shopping-liste… Jeg er litt usikker på hvor godt han liker akkurat det, hvertfall hvis jeg leser sms’ene litt sånn med et halv øye…

Det blir spennende å se hva han får med seg, og når alt er i hus skal jeg love å skryte villt og uhemmet!!

Sender dere en virtuell peon-bukett, og ønsker god snart helg;)

1 comment:

  1. Kor gøy å se Luxo-lampe igjen, husker min onkel hadde det på nattbordet sitt når jeg var på besøk ho mormor♥
    Skikkelig stilige var den, kanskje finnes en sånn i mormors gamle hus! Hmmm
    Men du har en super flinke og kjekke mann, han fortjener å roses opp i skyene etter en tur på Ikea med handleliste.

    Ha en finfin kveld mens du venter på mannen!

    ReplyDelete

Alle ord teller<3