Tuesday, May 17, 2011

 

Non stop

interiør…:

..selv på “søttanne mai”!

Det går kun i hus-hus-hus her, og med litt flaks og medgangsvilje fikk vi med oss tog, is, pølser og selskapeligheter. Obligatoriske bilder av 1.klassingens første skoletog, og mor med de to andre småtrolla close by 1.klassingen:

  P1000551P1000552

**************

Det jeg har mer lyst til å vise er litt mer av stua vår. Her blir det klart litt om litt, og jeg syns det er gøy å holde på med detaljene. Tallerkenhylla fra Oliver Furniture har kommet opp, sammen med litt barnebøker. Denne kroken i stua blir litt for ungene, med bøker og leker:)

IMG_2090

IMG_2091 IMG_2092 IMG_2094

Me like!!

Nå skal dagen rundes av med et glass hvitvin og en ny utgave av Boligpluss.

3 comments:

  1. Anonymous4:40 AM

    Hei!

    Så fin blogg du har :)
    Jeg er journalist i Fevennen Bolig, og lurte på om du ville sende meg en mail?
    heidi.loland.andersen@fvn.no

    Ha en fin dag!

    Heidi :)

    ReplyDelete
  2. Så spennende med nytt hus- og så fint dere har fått det- har to tallerkenhyller fra oliver selv- den ene skal opp i stua eller på kjøkkenet- og den andre blir på barnerommet- synes de har veldig mye fint;)

    ReplyDelete
  3. Fiiine småtrollete apekattunger, som koste seg på 17. mai :)

    Oj, så spennende med egen barnekrok i stua! Nå har vel sofaen kommet opp også, gleder meg til å se! Stua kommer til å bli knallfin og superduperBakkenpersonlig etter hvert som du får tryllet litt mer med dine kreative og magiske interiørfingre der :-)

    ReplyDelete

Alle ord teller<3