Saturday, May 28, 2011

Oliver

furniture!!

Jeg har hatt lyst på slagbenk i åresvis!

Nå er det sånn at en slagbenk ofte er et shabbymøbel, og det er virkelig ikke min greie. Jeg liker den estetiske og duse dimensjonen.. det er vakkert. Men, jeg er ei energisk dame med mange jern i ilden, så jeg trenger LIIIIIV, drøssevis av det!!!

Et eller annet sted på veien, nokså tidlig vil jeg anta, blei jeg litt retro. Jeg liker design fra retro-åra, sånn som luxo-lamper, vattepper, sprelske fargekombinasjoner og ikke minst: Rørstoler! Ja, herregud, hvor fantastisk er ikke rørstoler. (Håkon, jeg spør ikke deg nå…)

Litt ute på viddene nå, kjenner jeg, men jeg prøver å forklare hvorfor det blei som det blei;)

En slagbenk skulle jeg ha. Ikke fra finn(.no)land, men en som var som mitt hjerterom begjærer. Det skjønner dere nok!

I mars blei den bestilt, fra verdens skjønneste menneske som driver Anno. vi har maila opp og ned, og slagbenken blei bestilt. I går stod en kar på ny-døra og lurt på, skulle slagbenken her stå. (“rime kan ho og!”)

Ok, nok rim og tekst.. haha, det gjør jeg jo aldri!! BILDER, værsågod:

IMG_2107

IMG_2106

IMG_2109

Så nå er det sånn, at jeg hadde dusinvis flere bilder, men holder igjen. Jeg kommer til å spamme interiørgleden min ut over dere i ukesvis, og ja: muligens i månedsvis!

God søndag, kjære venner!

2 comments:

  1. Hei du*smile*

    ...takker for hyggelig kommentar inne hos meg-veldig hyggelig å høre at du likte den nye headeren min*smile*

    ...og du, denne slagbenken var super flott! Akkurat sånn flott form som passer til oss med en forkjærligheet for retro...*sukk*

    ...nyyydelig!*smile*

    Ønsker deg en fortsatt flott søndagskveld*smile*

    ReplyDelete
  2. Gratulerer med ny benk! Den var kjempeflott... :)
    Ser ut til at dere har fått det riktig så koselig i nye huset! Moro å se!
    Håper du legger ut flere scrapping prosjekter etterhvert også, selv om jeg skjønner at huset muligens er det som står i fokus om dagen... ;)

    Ønsker deg og dine en fin kveld!

    ReplyDelete

Alle ord teller<3