Thursday, August 18, 2011

 

Fiducia-

kjærlighet!

Ok, så gjør den gule overskriften litt vondt i øya.. Men, det kan jeg love deg at bildene ikke vil gjøre..:

IMG_3040

Vasen har fått plass på kommoden vi har på soverommet, slik at jeg ser den hver dag.. Den er nemlig bryllupsdagsgaven fra min kjære. Rosene er også innkjøpt av samme fine mannen, som er så flink på oppmerksomheter til meg..

IMG_3041

********************

Tenkte også jeg skulle benytte innlegget til å vise dere puter sydd i helga og uken som har vært.. Sommerferien er definitivt over, så det er bare å hive seg over. Kanskje det kommer noen puter for salg også, etterhvert.. Retro, of course!

IMG_3028

IMG_3043 

De fine lilla putene er helstøpt retro.. Min tante hadde fine sengetøy som jeg kunne få, mot at et par-tre puter kom ut av det.. Pulsen slo, og jeg hadde stjerner i øya hele veien. Håper putene faller i smak..

Jorbærputene, som jeg liker å tenke på dem som, er en gave.. Hvis du kikker nøye på dem, får du et hint;)

2 comments:

  1. Så fine puter du har laget!!Heldig den som får jordbærputen.
    Klem Linn

    ReplyDelete
  2. Kjempeflotte puter.. som alt annet du lager!

    ReplyDelete

Alle ord teller<3