Friday, August 26, 2011

Rosa-bobla..

Kjelleren er ikke akkurat det som kommer først i nytt hus, men nå har den endelig kommet på dagsorden, og blitt ei koselig rosa-hule. En smule feminin sikkert, men med litt ordentlig tv-lyd etterhvert blir det digg for gutta også:)

 IMG_3199

Det er sikkert ikke vanskelig å kjenne igjen gamle-sofaen, og sakene jeg bruker som bord-sak-ettellerannet.. Så mye bordbehov er ikke her nede, det holder med noe til lys og blader. Ikea, det hele. Teppet er kjøpt hos Nettpynt, min favoritt. Putene er hjemmesydde, selvsagt!

IMG_3194 IMG_3195

Putene, hjemmesydde, er resirkulert Katvig sengetøy, dongri fra stoff og stil og tilda-stoff fra Panduro. De gjør virkelig susen!!

IMG_3193 

Vattepper er vanskelig å gå forbi når man kommer over, og dette kom jeg over på Fretex i Lyngdal. Til forskjell fra de andre jeg har, var dette et kupp til hele 150 kr, så det MÅTTE bli med hjem! Det passer ikke så godt i stua oppe, så dermed har det blitt fargeangivende i hula nede.. Kurven er kjøpt hos Kid i ettermiddag;)

IMG_3187 IMG_3192

IMG_3206

Bildeveggen var viktig å få på, eller starte på… Den MÅ jo bare vokse, når jeg har så mye rikdom å vise frem.. Ingen perfekt oppstilte bilder, det er viktig.. !

Jeg koser meg med tv, nett og litt rødvin i glasset her i rosabobla;) Starten på ei god helg!!

3 comments:

  1. Hei Elisabeth i rosabobla. Takk for fine ord. Det er så trivelig med slikt. Så fin bildevegg du lager. Slik vil vi også ha, men vi klarer ikke knø oss til å fremkalle bilder. Men en dag.... så...
    Ha en finfin helg i bobla di. Rosa eller kontrastfylt.

    ReplyDelete
  2. Det låter som en riktigt bra start på en fin helg :)
    Själv har jag laddat upp med en långpromenad och nu ska jag snart sätta mig med stickningen och koppla av lite :)
    Ha en trevlig helg!

    ReplyDelete
  3. HEI! Kan absolutt anbefale ei oransje fly-lampe :) Du har jo så stilig oransje stol i stua og!! Men den kommer i mange flotte farger, så det er ikke så lett å bestemme seg :) Du syr så fine puter!! Likte de lilla kjempegodt! Ha ei fin helg!! KLEM.

    ReplyDelete

Alle ord teller<3