Tuesday, October 09, 2007

Bosted i boks::

Slik ser huset ut foran.. stor og fin veranda. Utstikkeren er bod, der Håkon planlegger et lite sykkelverksted. Sandkasse rett foran boden, der gutta kan kose seg med biler og leker.
Bak de to små vinduene oppe, finner du guttas rom og vinduet over boden tilhører vårt soverom.
Stua:: Vi skal ikke ha seksjoner eller sånn, så dermed blir det mindre trangt mellom spisestue og sofagruppe. Lys og fin stue, der møblene våre kommer til å passe perfekt!


Loftstua... En skjermet liten krok, for gjester på overnatting og tv-titting når man ikke blir enig om hvilken kanal man skal se på:)

DIIIIIGER dusj, og gutta kan til og med bade nedi her.. Et delikat bad!



Tatt med vidviknel dette bildet, men kjøkkenet er veldig flott selv om det er litt smalere i RL..

******************
Da kan jeg annonsere at vi er lykkelige eiere av en nydelig halvpart av en tomannsbolig på Semsmoen/Røren i Hokksund. Flyttinga blir enda mer håndgripelig nå da vi har boligen vi skal bo i en del år fremover.. Jeg tror vi kommer til å trives veldig godt her, både i boligen og i dette området.. En barnslig glede for meg er at det er på flata, og jeg kan endelig få meg en skikkelig damesykkel med korg og slippe å slite opp fæle bakker for å komme hjem... Tenk så koselig, hele familien på sykkeltur..gutta i sykkelhenger og niste i sekken.. Som sagt, barnslige gleder, men dog! Gutta skal forresten dele rom, og jeg tror det blir veldig greit for dem. Rommet er nokså stort, og ligger i samme etasjen som vårt soverom slik at vi har kontroll nattestid.. Så da blir det hobbyrom/kontor på soverommet i første etasje *hurra* Oppe i loftsstua/kroken, blir det tv-krok med sovesofa, slik at gutta kan se på film der om de vil, og gjester kan overnatte der. En litt skjerma krok, sånn at det er greit å slå ut sovesofaen uten å føle at man sover midt i glaninga på resten av beboerne.

5 comments:

  1. Oioi - så morsomt Elisabeth!!!! Gratulerer så mye!!!!!! Hils mannen

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:34 AM

    Wow, gratulere så utrolig mye med en flott bolig.........dette kommer til å bli kjempebra tenker jeg....klem klem

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:04 AM

    Gratulerer så mye!! Lekker tomannsbolig, også eget hobbyrom da, heldiggrisen! ;) Nå begynner de store tingene å komme på plass for dere!

    Jeg så skrekk-LO'en din i en av konkurransene i det siste, og jeg skjønner godt at du føler litt sånn skrekkblandet fryd rundt flyttinga, men du er i hvert fall utrolig tøff som tør å bryte opp! Dessuten er du så søt og omgjengelig at du ikke vil ha noen problemer med å bygge opp ny omgangskrets og finne nye venner her østpå :) *klem*

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med flott leilighet!
    Dette ser ut til å bli veldig bra, lekre rom du har lagt ut bilde av!

    ReplyDelete
  5. Så flott det så ut der da!

    (Merra)

    ReplyDelete

Alle ord teller<3