Monday, October 22, 2007

Spennende og travle tider!

Det er spennende tider.. Og travle. Helgen som var har gått i sånn cirka hundre og ti for famillien vår, og jeg føler at tiden vi har igjen her i Kristiansand sakte men sikkert går mot slutt. Det kjennes på sommerfuglene som har begynt å våkne i magen, at nye tider snart står for døren.

Torsdag kjørte vi oppover mot Hokksund, og ungene sov heldigvis i baksetet nesten hele turen. Fredag var det duket for kontraktsskriving og bankmøte.. og også jobbsamtale for meg. Jeg var virkelig spent før jeg gikk inn døra til barnehagen, og gav fra meg et fast, om enn noe klamt, håndtrykk. Men, jeg følte at det gikk over all forventning, og vi kom veldig godt overens. Barnehagen jobber med en del ting som jeg godt kan stille meg hundre prosent bak, og virkelig brenne for faglig sett. Jeg gikk derfra etter to timer, og hadde fått hilst på både store og små i barnehagen. " Du hører nok fra oss ganske snart!" var beskjeden jeg fikk, og jeg håper dette slår ut positivt for meg.. Det hadde vært deilig å allerede nå ha en jobb å gå til når vi er på nytt sted. Det er et vikariat som ped.leder, og begynner 1. februar, hvilket er perfekt siden permisjonen min går ut da :)

Så nå...venter vi i spenning!

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3