Monday, October 22, 2007

Mine tre siste krigsbidrag::

Denne er lagd etter skisse, på en helt uinspirert dag... Resultatet er deretter, men scoren blei ikke så gal alikevel. Jeg kom hvertfall med til neste runde, men må skjerpe meg hvis jeg skal være med videre. Det spisser seg til nå...Spennende!
***********************

Denne gikk i en futt og en fart, en time før vi skulle til Hokksund en torsdags ettermiddag. Men jeg hadde nettopp fått mye digg i posten, så jeg heiv meg over sakene mine, og fikk denne. Veldig fornøyd med resultatet :D
*************************

Jeg er glad i knapper, jeg *innrømmer*
Denne er lagd etter skisse, og bildene av gutta her er jeg veldig glad i. Matcende pysjer, handler teksten om.
***************************************




2 comments:

  1. Anonymous2:16 AM

    Wow, du er så flink! Blir helt imponert over det du klarer å trylle fram.

    Alle krussedullene dine; har du stemplet på transparent?

    Hilsen Ruby

    ReplyDelete
  2. Stilige begge disse! Jeg elsker de morsomme detaljene du hele tiden tar med. Ser for meg hvordan du har det i fingrene! Lekkert

    ReplyDelete

Alle ord teller<3