Wednesday, January 28, 2009

Ventetid#3 og termindag::

Vi har kommet til den store dagen...angivelig. Dessverre ser det ut til at den forbigår i stillhet for det lille rusket som oppholder seg inni meg, og bare omverdenen ser ut til å tro at dagen har magisk verdi. Jeg har vel egentlig funnet roen nå, med at denne dagen er her og kommer til å passere. Hver dag må jeg ta som den kommer, og tenke at all tid som nå blir tilbakelagt bringer meg nærmere den dyrebare prinsessa mi. Jeg kan ikke annet enn å glede meg til øyeblikket hun legges på brystet mitt, og ser på oss med kloke øyne som bare en nyfødt kan ha. Den første ammestunden, tanken på den, gjør meg rørt allerede nå.... Jeg sitter med et smil om leppenen, som jeg hver dag skal fremkalle for å korte ventetiden og for å huske på hvordan jeg gleder meg.


Dette er etter all sannsynlighet den siste gangen jeg har stor baby-mage, og jeg vil prøve å nyte disse siste dagene med spark og dult der innenfra <3


Et par siste bilder har jeg tatt idag, sånn at jeg kan minnes magetiden for alltid.

*****************

****************************************************

5 comments:

  1. Anonymous12:26 PM

    Du har en nydelig babymage, Elisabeth! Og du, jeg tror Kajsa kommer i løpet av helgen jeg ;) Uansett: Det er ikke lenge til det skal skje noe nå, og vi gleder oss STORT til å hilse på henne da dere er klare for å dele henne litt med oss :) Lykke til de neste dagene! *stor klem*

    ReplyDelete
  2. For en aldeles nydelig mage! Kjenner det er skikkelig sårt at jeg ikke skal gå gravid flere ganger. Lykke til med den kommende fødsel!

    ReplyDelete
  3. Jeg håper jobben er gjort, Elisabeth og at Kajsa har kommet til verden :-)

    Nydelige bilder og ord i bloggen din <3

    Klem

    ReplyDelete
  4. Så flott mage! Håpar dåke ikkje må vente så altfor lenge på ho no!
    Lykke til med fødsel.

    ReplyDelete
  5. Lykke til med siste ventetid.

    ReplyDelete

Alle ord teller<3