Friday, January 30, 2009

Ventetid#4

To dager over, still here.... og det går helt greit. Foreløpig.
Igår var jeg en tur til legen, og et par små ærender i Hokksund. Parkerte bilen, for jeg ville gå litt. Tyngdekraft kan gjøre underverker, hvis man har flaks..(noe jeg ikke har, selvsagt..)
Jeg har glimtet til med nydelige uggs, gravidjakka som får meg til å se ut som en kokosmakron og gangen som matcher det hele...... Kynnere innimellom gjør at jeg må pause langs fortauet.. Skal man le eller grine med tanke på hvilken opptreden man gjør i det offentlige rom, i den tilstanden? Jeg gikk og undret meg over hvordan det hele så ut, og forsøkte å se meg selv utenfra... Lenge leve galgenhumoren, sier jeg bare, se det for deg! Beina lett fra hverandre, i uformelige sko... Vuggende og stakkato gange, og en oversized overkropp i ei diger jakke.. På toppen, et hode med et lidende uttrykk..men fast bestemt på at dagens mosjon kan gjøre underverker *flir*. Denne indre filmsnutten har enda ikke klart å gjøre meg selvmedlidende, men hvis vi gir den en ukes tid...:aldri si aldri!

******************


Får vise dere et venteprosjekt, som jeg blei veldig fornøyd med. Mønsteret har jeg lagd med utgangspunkt i en selebukse fra Exit...

Fronten, nokså ordinær, men hempene spicer litt opp.

Up-close av fronten.

På baksiden, en elefant-applikasjon....*stolt*

Elefanten har både øye og hale, som dere ser...::

1 comment:

  1. Anonymous7:28 AM

    Hehe, synes jeg ser deg for meg!! *LOL* Ja, man er litt av et syn når man vandrer rundt høygravid - det er godt at man ikke er så selvhøytidlig :D

    Buksa var kjempefin, elefantapplikasjonen var jo virkelig prikken over i'en!!

    ReplyDelete

Alle ord teller<3