Sunday, June 19, 2011

Hjerterommet ut i verden!

For noen uker siden fikk jeg en henvendelse fra en journalist i fædrelansvennen, eller fevennen, som vi sier;) Det er en avis for vest-agder, mitt hjemfylke. Heidi, som journalisten heter, lurte på om jeg ville komme i bolig-utgaven av avisen med bloggen min, og da spesielt hjemmesydde puter og litt historie rundt dem og meg... Veldig spennende syns jeg det var, og nesten litt skummelt også. Men, jeg fikk tatt mange bilder og skrevet noen ord som ho kunne bruke. Tirsdag denne uka var artikkelen på trykk... Det første jeg fikk se når jeg åpnet bolig-avisen, var meg selv og puter over nesten to sider.. På nett kan du se det HER! 
Jeg har fått masse fine tilbakemeldinger, og både mams og bestemor er stolte over å ha blitt nevnt som mitt kreative opphav:) Absolutt morsomt, og jeg er selv også stolt over omtale og takknemlig for mange fine tilbakemeldinger. En skikkelig Hjerterom-boost, det er sikkert!


Kommer sterkere tilbake i morra:)
God søndagkveld!




4 comments:

  1. Var en veldig fin artikkel- du er virkelig kreativ og flink!:)

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for koselig kommentar på mitt supermamma-innlegg! :) Fin tirsdags kveld til deg :)

    ReplyDelete
  3. Fargelære, hva fargene står for og hva de kan påvirke er utrolig spennende å lese om. Uansett, oransje er en herlig farge :D I en eller annen artikkel jeg leste på klikk.no/bolig sto det om oransje: "Fargen kan faktisk fungere som et antidepressiv, og burde derfor egentlig finnes i alle hjem". Du er i hvert fall langt på vei hjemme hos dere, hihi!

    Det har blitt kjempefint hos dere, VIRKELIG! Og utrolig gøy at arbeidet og tankene dine kommer "ut i verden" :)

    ReplyDelete
  4. ÅÅÅÅÅ, det har jeg ikke fått med meg!! jeg er så stolt av deg! Men det har jeg jo alltid vært!

    Du er så flink og kreativ og helt fantastisk! <3

    Nusse din***

    ReplyDelete

Alle ord teller<3