Sunday, June 12, 2011

Nye

puter!

IMG_2224

IMG_2225

IMG_2222

IMG_2227

 

Puter blir det liksom ikke nok av. En liten Ikea-tur blei faktisk unnagjort denne uka, og jeg kjøpte blant annet, vel og merke, litt stoff og fire nye puter. Hurra for ikea, nå kan de nesten komme å ha neste års fotoshoot i stua mi;)

Uansett, ikeastoffer kan krysses med ekte retrovare, og vips så blir det litt unikt alikevel… Knapper og bånd fra scrappebeholdninga gjør det ekstra interessant også.

Det er litt av tanken bak innredning i Bakken-hjemmet. Mye Ikea, for pris og brukervennlighet. Tre barn høyt og lavt betyr at vi må ha møbler som tåler bruk. Så plusser vi på med litt særpreg i form av møbler jeg liker ekstra godt. Slagbenk fra Oliver Furniture, for eksempel..

Nevnte jeg hvor godt fornøyd jeg er med slagbenken min…? Sitter her i skrivende stund, nemlig. Se?

IMG_2228

1 comment:

  1. Lekre puter må jeg få si!!!
    Oppdaget nettopp bloggen din og jeg liker den virkelig! Her kommer jeg igjen:-)

    God søndag til deg og dine
    Klem

    ReplyDelete

Alle ord teller<3