Tuesday, June 07, 2011

Nydelige juni!

En aldeles nydelig langhelg ligger bak oss, og det er nesten godt at uka starter opp med regn. Det rister oss liksom litt løs fra sommerferie-følelsen vi har hatt. Jeg har riktignok hatt noe dryge oppgave-skrive-økter, men har passa på å nyte litt av sommerstarten også.

Vi sater på at det blir mange flere slike dager de kommende månedene:)

IMG_2178 IMG_2181

Jeg tror faktisk ikke jeg har vist dere skatollet mitt? Jeg var jo selvsagt i Finnland, og min bedre halvdel kjørte til asker for å hente en svær furusak av et skatoll. Overskapet står fremdeles i garasjen, det var jeg ikke intressert i.. Men, litt maling over furua, så blei det furore og liv i faraoa…(?) Joda, humor blei det over det hele hvertfall. Foreløpig står det i stua, bare så jeg kan være litt glad for det der det står:)

Fargen det er malt med heter sval sjø.. Nydelig og dus blåfarge.Jeg har lyst på noen skikkelig retro-knotter, så det får komme etterhvert! De jeg har sett på er litt dyre, syns jeg;) Må opparbeide meg litt samvittighet til kjøp igjen (sa ho mens handlelista til IKEA lå ved siden av…:/)

Nå, da..Hehe:

IMG_2171

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3