Tuesday, August 14, 2007

Mari Mekko-syprosjekter!

La oss si det sånn at mari mekko metervare ikke er billig, men jeg kunne alikevel ikke dy meg, og måtte få noen centimeter i hus. Jeg har øvd meg på hjelmluer, og når formen endelig satt, var det bare å gyve løs på det dyrere stoffet... Lua blei litt stor, men da har han litt og vokse i. Siklesmekke og bleiepose blei det også.. Pluss matcende hårbånd til mor :D. Jeg er ikke proff, helt enda, men det er gøy å sy til hjemmebruk, og kanskje en gave i ny og ne...<3
*******************************************

Se på den fine snusken min, i hjemmesydd.....*kry*

Helt like på toppen, vi to...

En bleiepose.. Blei bittelitt for liten, egentlig. Men passer fint til den bleiestørrelsen han bruker nå..

***************************************

No comments:

Post a Comment

Alle ord teller<3