Tuesday, August 07, 2007

Sydilla, ånei!

De siste dagene har gått med foran symaskinen (ja, når jeg ikke ammer, bytter bleier eller gjør et minimum av husarbeid..) Min egen symaskin er ubrukelig, så jeg har lånt av min kjære Jane. Jeg hadde nok ikke trodd at jeg skulle få det så veldig til, men har overrasket meg selv med å få det til veldig godt! Tre MT'er har blitt til, prøvekluten, en gaveMT og en til meg selv. Jeg er såre fornøyd, og gleder meg til å gi vekk en i gave til en mamma som jeg trooor vil passe denne veldig godt! Bilder må med:




En romantisk drøm av en Mei Tai.. Jeg gleder meg til å sende denne avsted til en ny eier, og håper at den blir godt mottat!

Mors egen silkeMT. Den er dobbeltsidig, og har sovehette på den sorte siden. Den blei veldig tøff, syns jeg. Stoffet er klippet fra en kimono min mamma har kjøpt til meg. Plagget ble lite brukt, om en så delikat det var.. Denne kan jeg love blir brukt!!

1 comment:

  1. Du slutter aldri og imponere meg med din kreativitet!! Nydelige mter!!

    ReplyDelete

Alle ord teller<3