Wednesday, May 16, 2007

Det er lett å elske deg, Sebastian


ja, det blir vel endel sånne titler i et babyalbum. Det er sånn denne tiden er, man bare elsker det lille mennesket som endrer så mye i livet ditt og kan ikke få uttrykt det nok! Her har jeg brukt de nydelige babyarkene fra Basic Grey, som nå er ute av produksjon. Heldigvis klarte jeg å fylle lageret littegranne, slik at jeg enda kan leke meg med disse nydelige arkene! Det er ikke min beste layout, langt derifra, men alikevel.. Bildene er gull verdt!

3 comments:

  1. ååååååå, for en nydelig side!!!

    Digger stilen din!!

    Ønsker deg og dine en flott 17. mai

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:45 AM

    Så nydelige LO'er du lager!
    hvordan har du fått til den borden med prikk inni om du skjønner hva jeg mener?

    ReplyDelete
  3. Åhh denne var herlig, Elisabeth!! Nydelige farger.

    ReplyDelete

Alle ord teller<3