Monday, May 07, 2007

Scrappe duse babybilder igjen!

Det er spesielt å sitte med babybilder igjen.. Jeg syns det var fantastisk med Theodor sine bilder, og var så forsiktig med dem. Så redd for å ødelegge stemningen i dem, og for ikke å klare å formidle alle følelsene jeg hadde for babyen min. Nå ser jeg hvordan jeg som scrapper har utviklet meg fra den gang. Jeg er ikke lenger redd for å ødelegge, eller for å leke med farger og elementer. Selv om bildene her er vare og fine, har jeg ikke behandlet dem som porselen. Jeg har leker når jeg scrapper.. jeg leker med bildene, arkene mine og alt stæsjet... Selv om jeg er opptatt av harmonien og balanseni en LO, bruker jeg ikke timesvis på å finne den lenger, slik jeg før gjorde. Det faller mer naturlig nå, slik at jeg kan konsentrere meg om leken med de ulike elementene. Dette er resultatet. Jeg elsker bildene, og de minner meg på hvor heldig jeg er som er mamma til to fantastisk fine gutter!

4 comments:

  1. Anonymous2:30 AM

    Stopper ikke å la meg bli bergtatt av de LO'ene dine, Elisabeth. De er en fryd for øyet, og inspirasjon av en annen verden. Så flott at du ser framgang og klarer å leke deg mer med bildene, fargene og alt stæsjet.

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:08 AM

    Er helt matt her jeg sitter, Elisabeth. Scrappingen din er en ting, du har et talent jeg aldri har sett maken til, men ordene du skriver om barna dine, følelser og tanker. Du skriver utrolig ekte og jeg føler jeg er der 100% når jeg leser. DET er en fantastisk egenskap det. Lille Sebastian har blitt fort stor,selv om han er bitteliten, og jeg ser masse søskenkjærlighet på bildene, selv om det ikke alltid kan være så lett for en nybakt storebror. Jeg håper det går seg til..
    En flott side du har fått deg, som jeg ofte er innom og titter på, og lengter allerede nå etter flere bilder og mer tanker *klemme*

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:21 AM

    Du er så flink at det er helt skremmende.. hehe.. Utrolig flott!

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:43 PM

    Jeg måtte gråte en skvett jeg, nå. Noe så vakkert - bildene er helt rå, det lyser kjærlighet av dem. Og scrappingen er helt perfekt - som alltid, du er mesteren der Elisabeth.

    Du er en vakker person, både utvendig og innvendig - håper dine nærmeste vet å sette pris på deg.

    Stor klem fra meg

    ReplyDelete

Alle ord teller<3